De rijs doorstaan naar de werkelijke vakantie rijs

31 maart 2019 - Goes, Nederland

Dit gedaan naar aanleiding van een rijs blog van een gps wandelmaatje die naar Santiago de Compostella aan het wandelen is.                                                                      Dat bracht mij op het idee om al vast een blog te maken naar de aanvang van de zomer vakantie in het vooruitzicht.                                                                                    Maar eerst moet er een behoorlijk herstel plaats vinden na een gehele knie operatie. Deze heeft 7 maart plaatsgevonden de dag er na mocht ik al weer naar huis  8,9, en 10 maart lag ik verdooft met een flinke dosis Oxycodon ik moest wel want het was niet te harde. De dagen er na ging het elke dag een klein stukje beter. Had goei begeleiding van een fysio de tweede week liep ik al weer rond zonder krukken een heerlijk gevoel.

Nu maar snel herstellen wand ik wil op 14 juni in orde zijn om op vakantie te gaan naar Croatia. Waar we veel zin in hebben we hebben daar verschillende appartementen geboekt vlak aan het water/Zee waar we de opblaasboot kunnen stallen en wanneer het weer het toe laat de zee op kunnen en eilanden gaan hoppe. Waar we de mooiste strandjes en idyllisch plekjes gaan ontdekken hier en daar een GEO Cache zoeken en mooie plekjes aan doen.

Maar nu weer naar de werkelijkheid het herstel is lastig s'morgens belabberd wakker worden omdat ik de gehele nacht ligt te woelen om een juiste houding weten te vinden om in slaap te komen. Alles doet zeer nek, rug, benen, polsen al mijn gewrichten zijn versleten en aangetast door artrose. Hoop daarom dat ik weer snel opknap, tussen aan haal tekens wand mijn rechter knie is ook zeer versleten en bij een onverwachte stand of houding wordt deze dik en pijnlijk kan ik eigenlijk niet gebruiken bij het herstel van mijn rechtse knie, Balen hoor.

Maar we gaan gewoon door en zien wel hoe het afloopt.  zo even genoeg voor vandaag ga even op de home trainer om mijn knie te stimuleren. Doei tot later.